Dashboard | +Follow
Fathiyah.
Finally!
Saturday, November 14, 2015 • 8:30 PM • 0 comments

Yes! Finally! Aku dapat pergi sambung belajar. Almost dua tahun aku menunggu dan mereput, akhirnya dapat jua. Sebelum ni memang ada tawaran sambung belajar, tapi aku tolak semuanya. Semata-mata nak masuk form six seperti yg parents aku idamkan lah kononnya huhu

Aku mohon intake sesi 2 tahun ni. Sesi pertama aku tak mohon, sebab time tu masih lagi struggling nak belajar kat form six. Tapi malangnya, aku tarik diri sebab tak sanggup dah nak menahan peritnya kebodohan dan kepura-puraan.

Aku memang teringin gila nak study course civil engineering. Walaupun aku pun taktahu apabenda yg diajarkan nanti (haha) tapi nampak macam seronok je. Dari sekolah menengah lagi aku bercita-cita nak jadi engineer, buat rumah, buat kapal terbang, buat kereta, buat motor, basikal, cipta mesin, cipta robot, cip cip...
Tapi, semua tu hanya mampu jadi angan-angan aku jelah. Parents aku tak kasi.

So, untuk sec intake ni aku dapat tawaran poli and UiTM. Polipd and UiTM N3 (Beting, Kuala Pilah)
Seperti yg disarankan bapak aku, aku terima tawaran UiTM dan terpaksalah tolak tawaran poli tu (huhu) tak dapek lah nak bermandi-manda kat pd setiap petang

Aku dah usha pasal UiTM pilah tu. Boleh tahan. And for sure, jauh lah dari family aku *evil laugh

Counting days to UiTM. One week to go!

x



This girl is story-telling

people left. memories stay :) « Go back to entries
« Look her profile


[!] IMPORTANT [!]

Back to past